2015. május 6., szerda

1.Díj

Sziasztok! Most nem résszel jelentkezem,hanem az első díjammal amit  még nagyon fel sem fogtam.Persze jó értelemben.Igazából ez engem nagyon meghat,mert mint említettem ez az első.Nem is húzom tovább az időt.



 

 Ezt a megtisztelő díjat,köszönöm Barby-nak aki az Édes élet c.blog írója.

Szabályok:
1.) Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van
2.) Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat
3.) Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
4.) Írj 12 dolgot a saját blogodról
5.) Válaszolj 12 kérdésre
6.) Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7.) Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad a díjat, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés.
8.) Cseréljetek linket is! Rakd ki azt akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki téged.
9.) Küld tovább min. 12 embernek a díjat
Ha beszállsz a díjrendszerbe, kérlek mindig gondoskodj arról, hogy a link Dorothy oldalára vezessen, ha valaki nem értené, az is tudjon tájékozódni. 

12 dolog az Édes életről:
  1. Nagyon tetszik,hogy a főszereplő egy átlagos tini mint amilyen én is vagyok.
  2. Nagyon jó a megfogalmazás.. 
  3. Haragszom Andrisra mert üzenetben szakított Barbival. 
  4. Remélem,hogy Barbi majd boldog lesz végül.
  5. Szeretem benne,hogy átlagos tini problémákat vetít a szemem elé.
  6. Vivi a barátnője Barbinak.
  7. Adrián anyja iszik, így örökbe fogadták őt.
  8. Mia,Barbi barátnője aki Debrecenben lakik.
  9. Barbi egy 15 éves lány.
    12 kérdés az Édes életről:
    1.) Szerinted közel áll ahhoz, hogy sablon blog legyen? Vagy már az?Egyáltalán nem.Nekem nagyon tetszik.
    2.) Elsőre, amikor rákattintottál, tetszett? Vagy ha nem küldtem volna díjat, rögtön elkapcsoltál volna?Hát én nagyon szeretem az ilyen blogokat.És persze nagyon örülök a díjnak.
    3.) Mit gondolsz őszintén a design-ról? Nagyon tetszik a fejléc,és a desing se rossz.
    4.) #TeamBence or #TeamAdrián? Bencét én jobban bírom.
    5.) Sokkolt a különkiadásban megtudottak?Kicsit,nagyon sajnáltam Adriánt,hogy ezt át kellett neki élnie.
    6.) Ha te folytathatnád innen a történetet, mi lenne benne? Szerintem Barbi szerelmi élete tovább bonyolódna az biztos.
    7.) Ez alapján a pár rész alapján megszeretted Barbit, mint barátot?Igen,szerintem nagyszerű barát.
    8.) Kit választál az osztály fiúi közül, ha belecsöppennél a történetbe? Bencét szerintem.
    9.) Miának még fontos szerepe lesz a történetben. Szerinted mi?Fuu,hát nem is tudom..Találgatni se tudok már,de tényleg.
    10.) Szerinted ki lesz az első fiú, akivel Barbi járni fog? Adrián szerintem,de nem tudom.
    11.) Megfogott a prológus? Miért? Mert nagyon hétköznapi problémákat mutatott be először amit minden tini átél.
    12.) Mi az első szó, ami eszedbe jut a blogról? Kamaszkor (ezzel jellemezném)
     
     
    12 kérdés a Stay Strong-ról:
    1. Tetszenek az eddigi részek?
    2. Sablonos a blogom??
    3. Tetszik ahogyan Elena szemszögéből írok??
    4. Te mit éreznél Elena helyében??
    5. Szerintetek a történet hány évados lesz?
    6. Szerintetek Elena meg találja a boldogságot a történet során?
    7. Mi a véleményed a prológusról?
    8. Te meg szeretnéd találni az édesanyád??
    9. Kb.mennyi részig lesz az első évad szerinted??
    10. Hogyan folytatnád a történetet,ha most átadnám neked??
    11. Mit gondolsz a desing-ről??
    12. Mi jut először eszedbe ha a blogomat olvasod?
     


    Akiknek küldöm...


    Sajnálom de nagyon kezdő vagyok még és nem nagyon olvastam.Eddig csak ezeket.De ezek nagyon tetszenek.

    Mégegyszer nagyon köszönöm a díjat.Óriási megtiszteltetés számomra.Szeretlek titeket. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése